cookies

piątek, 29 listopada 2013

Zaczarowana Latarenka uchyla drzwi...

DRZWI – ruchoma przegroda (zazwyczaj pionowa), element zamykający otwór w ścianie budynku, ściance mebli, karoserii pojazdu wraz z konstrukcją niezbędną do umocowania tego elementu.

Drzwi stosowane w budynkach zamykają otwory, służące do przechodzenia pomiędzy pomieszczeniami. Tego rodzaju drzwi występują w wielu odmianach, różniących się kształtem, konstrukcją i sposobem otwierania.

Tak wikipedia definiuje drzwi. Chociaż i tak, każdy wie co to są drzwi i do czego służą. Drzwiami wchodzimy i wychodzimy, zamykamy je i otwieramy, zupełnie się nad nimi nie zastanawiając. Są tak oczywistym elementem w naszym domu jak np komin czy okno.
Trochę szkoda, bo drzemie w nich niesamowity potencjał. Ostatnio na topie są meble ze skrzynek i palet. A przecież drzwi też mogą służyć do dekorowania naszego domu. 

Już same w sobie mogą być piękną dekoracją. Jaką? Popatrzcie co udało nam się wyszperać na pintereście.

Ze starych drzwi możemy np. zrobić oryginalny regalik.




Albo wieszak na ubrania:



Ramka na zdjęcia? I to jaka pojemna - zmieścimy chyba z 50 fotek w niej :-)




A może ozdobimy swoje łóżko zagłówkiem?



Możemy też wykorzystać je w charakterze notesu....?



Obraz z drzwi? Czy drzwi zamiast obrazu?


Dobrym rozwiązaniem do małego mieszkania mogą być drzwi przesuwne.






Albo umywaleczka i lusterko na drzwiach.
Czemu nie? Chociaż muszę przyznać, że czerwona ściana to niekoniecznie jest moje ulubione rozwiązanie. Ale motyw z drzwiami SUPER.















No i jeszcze jedna rzecz która kojarzy mi się z drzwiami (musiałam!).


I na koniec, drzwi które są po prostu drzwiami. I wyglądają super...












Wasza Zaczarowana Latarenka




2 komentarze:

  1. Ja mam wieszak, co niestety wyklucza pozostałe opcje, ale...

    Motyw z tablicą bardzo dobry. I np. zapisywać sobie wieczorem, co rano TRZEBA wziąć ze sobą - dobre dla zapominalskich jak ja. :-) Ciekawy wpis, miło się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, drzwi stare są niezwykle klimatyczne, mnie urzekają najbardziej w formie zagłówka, ale pozostałe pomysły też są niezłe. Ps bardzo ładna nazwa bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń